Isteri Merajuk Sbb Suami Masih Merokok. 1 Hari Suruh Dia Masak & Apa Yg Dia Masak Memang Buat Aku SENTAP !!!

| August 2, 2017 | 0 Comments

Isteri Merajuk Sbb Suami Masih Merokok. 1 Hari Suruh Dia Masak & Apa Yg Dia Masak Memang Buat Aku SENTAP !!! |  Macam mana saya nak pujuk isteri yang sedang merajuk?. Kali ini dia macam sakit hati sangat dengan saya hanya kerana kes merokok di dalam tandas hotel yang kami duduk.


Gambar Sekadar Hiasan. Hasil Carian Google Images.

Isteri saya sedang hamil anak ke-3 kami, saya tahu emosi dia tak menentu dan sebagai perokok tegar saya betul-betul tidak sengaja merokok di dalam tandas bilik hotel itu. Tengah dia tidur tiba-tiba dia bangun. Dia memang mudah terjaga dari tidur.

Dia bangun dan cakap pada saya “ Tak faham bahasa ke?. Aku tak suka bau rokok, susahlah cakap dengan manusi pentingkan diri “ terkejut saya.

Dia terus pergi check in bilik lain dan tinggallah saya seorang dalam bilik itu. Maka rosaklah percutian kami itu. Sebenarnya saya dah berusaha kurangkan merokok tapi hanya perokok tahu seksanya nak berhenti terus.

Keesokannya saya ingat dia akan baik sebab dah 7 tahun bersama dan saya kenal sangat perangai dia, dia marah sekejap sahaja.

Tapi kali ini dia memang marah sangat dan kata “ Boleh tak lepaskan dia dan kahwin lain sebab saya dah bosan nak hadap perangai awak yang tak faham bahasa”

Mana mungkin saya nak lepaskan dia, dia seorang isteri yang sangat baik dan cantik. Saya mengaku salah saya bab rokok itu tapi logik ke nak berpisah kerana rokok?. Saya sudah berusaha untuk berhenti, dari dua kotak sehari sekarang saya hisap sekotak, kan saya dah berusaha. Terus terang saya pada dia.

Semalam saya buat permintaan pada dia, sebab dah seminggu tak rasa masakan dia dan dia kata ok dan dia akan masak.
Balik dari kerja terkejut saya bila tengok apa yang dia masak. Dia MASAK SUP ROKOK. Dia bagi nasi dan lauk, itupun dia rebus rokok saya. Dah la perut lapar, dengan muka tanpa sneyuman dia suruh saya makan “ Jangan tak makan,kan suka snagat rokok”. Lepas tu dia terus masuk bilik.

Anak-anak dating dekat saya, mereka cakap “ mama masak sedap, ada lauk dalam oven mama sorok “. Saya pun terus ambil dan makan. Allah…. Rindunya masakan dia.

Saya tahu isteri saya ada dalam ini, kalau dia baca ni saya harap sudilah dia maafkan saya. “ Sayang.. I janji berhenti merokok demi u dan anak-anak, tapi bagi masa, janganlah marah lama sangat. Kalau u marah lama nanti baby kita yang bakal keluar tu muka masam je, taj hensem macam I atau tak cantik macam u nanti. Doakan I Berjaya berhenti merokok “.

Kredit : KRT

P.S. 1 – Kisah Sultan Muhammad V Xdapat Masuk Restoran Kerana Penuh. Apa Yg Berlaku Selepas Itu MENGEJUTKAN !!!
P.S. 2 – PELIK. Anjing Ini Tiap² Malam Tenung Pemiliknya Sehingga Lelaki Itu Tidur, Selepas Disiasat Rupa²nya…
P.S. 3 – Ibu Meninggal Dunia Tiada Siapa Jaga Adik Kecil. Kerana Xmahu Ponteng Ini Yang Abang² Lakukan !!!
P.S. 4 – “Saya Selalu Bawa Bekal Makan Tepi Kubur Isteri Saya”. Kisah Cinta Sejati Lelaki Ini Dengan Arwah Isterinya MENYENTUH HATI !!!
P.S. 5 – GERAM. Tergamak Si Anak PAKSA Ayah Buat Loan Dan Ambil Duit Pencen Ayah !!!

PALING POPULAR BULAN INI .. JOM BACA !!

Tags: , , , ,

Category: Kisah Keluarga

About the Author ()

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *